Direktmarknadsföring

Från: Concept Marketing Europe Ltd  11-03-2009
Nyckelord: Reklam, Marknadsföring, Reklambyråer

Direktmarknadsföring
Arbetar du rätt med direktmarknadsföring så är det väldigt effektivt. Du kan anpassa och rikta ditt budskap direkt till utvalda målgrupper och individer. Du kan arbeta med konkreta mål och mäta utfallet. Du kan testa olika format och vaska fram det bästa innan du kör kampanjen. Du kan vara mer personlig och öka dina chanser att ta dig igenom bruset. Du stärker varumärket samtidig som du drar in nya kunder. Du kan (bör) kombinera ett direktutskick med uppsamlingssidor på Internet. Därifrån kan du starta en dialog och skapa en relation. Får du en bra relation kan dina kunder bli dina bästa säljare! Ju mer du arbetar med Direktmarknadsföring, desto mer lär du dig om din marknad och dina kunder. Dreamland har lång erfarenhet av direktmarknadsföring.

Nyckelord: Marknadsföring, Marknadskommunikation, Reklam, Reklambyråer, Reklamproduktion, Trycksaker

Kontakta Concept Marketing Europe Ltd

E-post

Skriv ut denna sida

Dela